Vi kämpar på med Ginos öron!

Kolla vad snygg han var ett tag efter jag tagit av tejpen!



Men redan efter en stund så började det ena örat falla ner, men det andra stod faktiskt rätt länge. Nu har jag dem tejpade, fast bara ett "varv" runt basen på örat för att det ska få lite stadga. Jag har köpt mineraltabletter som innehåller kalk. Pratade med tjejen i hundaffären där jag brukar handla, och hon sa att inom hennes ras försöker man undvika att ge kalk för att man vill ha tippöron. Så om jag gör tvärt om..dvs ger kalk? Hon trodde inte det skulle vara "farligt" i och med att han är relativt färdigväxt redan. Men jag kommer givetvis ta det väldigt försiktigt. Vuxen hund ska ha 2-3 tabletter per dag. Just nu får Gino bara en, men ökar kanske till två om någon vecka.

Håll tummarna!

Så här gick han runt och såg ut ett tag, inte snyggt! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där :-)

Vad kul att du kikade in hos oss :-)

Ja Hilda ÄLSKAR Cliff, hon tycker såå mycket om

honom och han om henne :-)

Det är härligt att se!

Din Heeler är också supersöt, förstår att Cliff och

han är brorsor :-)

Hälsningar Annis med voffar

2009-03-24 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0