Syskonbråk


Scott:Ta mig då din tejpade idiot, HAHA!
Gino:Du ska få så du tiger!!


Scott:Vill du smaka på de här eller!?


Gino: Gulp....


Gino: VAD är det som är så kul?


Scott:No photos! No photos! Paparazzi..mutter..mutter...


Gino: *väääääääääääässssss* Ta mig om du vågar, du får smaka på mina pirayakäftar!


Scott:Sa du nåt? ELLER?
Gino: Jag ger mig, jag ger mig!!


Scott:DÖÖÖÖÖ!!!
Gino:DÖÖÖÖÖ!!!


Scott:Ska jag kapa tassarna på dig?
Gino:Aja, aj, hjälp hjääälp! Jag ska klå dig!

Syskonkärlek kallas det visst.

Kommentarer
Postat av: Anna & Sigge

Hihi, de ser ut precis som Sigge och vår jr Robbin. De är jättefina dina vovvar. Håller tummarna att öronen reser sig, annars fick ni ju toppenkritik. Bra jobbat :)

2009-03-17 @ 15:02:40
Postat av: Loulou

Kul att träffas. Bra att du tejpat öronen. Hoppas det blir bättre. Snygga är dom de båda bröderna.

Låt nu tejpen sitta i en vecka. Men längre är ingen idé.

Vilka fina bilder du tar....

Lycka till och vi ses väl?

2009-03-18 @ 12:51:12
URL: http://www.tumlex.se
Postat av: Ingela , Cosby & Wilde

Hej, vilka mysiga killar..fina bilder du tar....här hemma håller Cosby på och busar med sin "lillebror" ...fast det blir några kilo extra att brottas med;)

2009-03-18 @ 20:13:54
URL: http://www.wildecosby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0