Mysig onsdag

Idag är en skön hemmadag. Vi började med en långpromenad, och nu ligger båda hundarna och sover.

Det här är synen jag vaknar upp till de flesta mornar.

Gino hänger över soffan och försöker få mig att vakna. Oftast vaknar jag först av att han är uppe och pillar på mitt nattduksbord och ska sno saker som ligger där.

Synen jag somnar till.

Gino ligger närmast mig och Scott ligger under täcket (se knölen bakom Gino).
Gino gillar ibland att jävlas med Scott. Han vet att Scott ligger under täcker, och då bara MÅSTE han gå fram och peta på knölen. Scott morrar då till, och då måste man peta några ggr till. Retsticka!

Kommentarer
Postat av: Loulou

Hoppas hoppas Ni lyckas få upp öronen i basen om inte annat. Cliffs öron står i basen. Viktigast är ändå att båda öronen är lika.

Håller tummarna.

2009-03-25 @ 13:50:40
URL: http://www.tumlex.se
Postat av: Ingela , Cosby & Wilde

Den där "bulan" känner jag igen...finns en under mitt duntäcke just nu...o gud nåde den som tassar fram och vill leka...grrr! Han e så morgontrött:)

2009-03-27 @ 05:53:57
URL: http://www.wildecosby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0