Bilder från brandalssund idag

Idag kändes det riktigt vårigt. Jag och Tessan åkte ut till brandalssund, som ligger rätt nära ifrån där hon bor. Skitbra där för det är helt öde, och är det tomt på parkeringen så är det garanterat inte någon annan där.

Tog en hel del bilder, visar de bästa!


Siri på isflak


Gino på isflak


Fina Scott


Jag nååååår, nästan, vänta..snaaaaart!!


Vi vägrar bada, det är svinkallt!!



Älskar den här bilden!


Tjenare Scotten!


Jag med dogsen


Pinolino


En godis har rymt och ligger på botten, problem som måste lösas!

Kommentarer
Postat av: Ingela , Cosby & Wilde

Hej, fin blogg dina hundar har fått!!...roligt att läsa om dem och att kunna följa dem där. Tack för bilderna som du skickade! Jag kommer presentera Scott i bloggen lite längre fram. Hälsa Scott lite extra från brorsan och ha det så gott!!

2009-03-08 @ 19:01:21
URL: http://www.wildecosby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0